Бекап сайту, резервне копіювання (англ.backup) — це, простою мовою, копія всіх даних онлайн-ресурсу. Його регулярне створення — гарантія того, що ви зможете швидко відновити свій інтернет-магазин, блог або портал у разі: … «падіння» сайту після оновлення движка, під керуванням якого він працює.
Блог – це ресурс/сайт/сторінка в мережі інтернет, де кожна людина представляє особисто себе, свої думки, інтереси, захоплення, знання чи будь що, що їй заманеться. Блог за визначенням є особистим ресурсом. Тому ви і лише ви господар блогу, його змісту, регулярності оновлень та будь чого, що з ним пов’язане.
Демо-контент – це тестовий набір даних, які розробник безкоштовно докладає до свого шаблону. Такі дані включають в себе не тільки текстове наповнення, а й зображення, відеоролики. Демо-контент дає можливість оцінити зовнішній вигляд сайту і випробувати функціонал.
Домен – це онлайн-адреса сайту, місце його розміщення в інтернеті. З технічної позиції доменна адреса – запис у базі даних. Коли користувач вказує в пошуковому рядку доменне ім’я, комп’ютер розуміє, який сайт необхідно показати і за якою адресою відправити запит.
Запис у WordPress. Записи – це елементи, які відображаються у зворотному хронологічному порядку на головній сторінці блогу. Записи включені в списки рубрик, архіви і RSS-стрічки. Записи завжди пов’язані з датою, яка включається в адресу запису.
Перш ніж купити домен, необхідно визначитися з доменною зоною. Це важливо, адже від неї залежить безліч нюансів.
По-перше, по доменній зоні зрозуміло, на який регіон орієнтований сайт (Україна, Білорусь, Казахстан). По-друге, по ній легко визначити тип організації (державна, комерційна, військова). Згідно з вимогами пошукових систем потрібно вибирати відповідну доменну зону, а не будь-яку, яка вам більше подобається.
Детальніше https://hostiq.ua/ukr/info/what-is-domain/
Контент – інформація. Хоча Вікіпедія за запитом ” контент що це таке?” говорить менш простими словами : ” Інформаці́йне наповнення сайту (англ.content, вміст) — це інформація чи досвід, який направлений на кінцевих користувачів чи аудиторію, яку розробник складає самостійно або копіює з дотриманням чинного законодавства “…
Чашка позначає канал комунікації, напій – це контент .
Лінк або посилання – це код в HTML або PHP документі, що перенаправляє вас на потрібний ресурс. При тому лінк – це саме код, а текстове його вираження, видиме вами на сайті, називається анкор.
Плагін – це доповнення (розширення можливостей) для будь-якої програми на вашому комп’ютері або движка сайту в інтернеті. Розробникам дуже важко буває передбачити всі побажання користувачів, тому вони дають можливість стороннім розробникам задовольняти ці побажання за допомогою написання плагінів (від англійського plugin).
Сайдбар (англ. Sidebar – бічна панель, меню) – це бічна панель на сайті, виділена графічно, на якій розташовується додаткова інформація для його відвідувачів. Сайдбар встановлюється праворуч або ліворуч від контенту, і може бути виконаний у форматі однієї або двох вузьких колонок.
Сайт – це місце в Інтернеті, що визначається своєю адресою (URL), має свого власника й складається з веб-сторінок, які сприймаються як єдине ціле. Чіткого визначення поняття сайту не існує, наприклад, деякі розділи великих сайтів цілком можуть сприйматися й навіть визначатися їхніми власниками як окремі сайти.
Сервер – це, простими словами, потужний обчислювальний комп’ютер, постійно підключений до мережі Інтернет і до електроживлення 24/7, тобто постійно.
Слеш, “/” або скісна риска — друкарський знак у вигляді тонкої прямої лінії, нахиленої вправо.
Сторінка у WordPress. Сторінки статичні і не впливають на дату. Подумайте про них як про постійні елементи вашого сайту. Чудові приклади цього – сторінка Про мене, сторінка Контакти та Домашня сторінка. Ви також можете мати сторінку блогу, яка використовується для відображення ваших записів.
Сторінки зазвичай перераховані в меню вашого сайту у верхній частині сайту.
Тег (хештег) – це ключове слово, за яким без проблем можна знайти необхідний матеріал. Хештег або гештеґ (англ.hashtag, від hash — «символ ґратки», «октоторп») — слово або фраза, яким передує символ «#» (октоторп). Користувачі можуть об’єднувати групу повідомлень за темою або типом з використанням хештегів — слів або фраз, які починаються з #.
Тема сайту (дизайн, шаблон сайту) – це сукупність графічних елементів, шрифтів і кольорів, реалізованих на сайті.
Хедер – це верхня плашка, шапка сайту. Назва «header» також використовується в значеннях «заголовок» і «колонтитул». Одним словом, це елемент, який знаходиться вище за інші. У сайтобудуванні і веб-дизайні під хедером розуміють область сторінки вище контентної частини.
Хостинг — це сервіс з надання простору для розміщення сайту на сервері. Хостери або хостинг-провайдери – це компанії, які продають дані послуги і піклуються про безвідмовної роботи сайту 24 години на добу.
Фрейм (Frame) – це окрема область вікна, що є за своєю структурою закінченим документом HTML. Поняття прийшло до нас з англійської мови і перекладається як «рамка». Фрейм – це структура, що розділяє вікно браузера на окремі ділянки і містить в собі самостійну і повноцінну сторінку. Дана технологія програмування продовжує викликати багато суперечок, хоча пік її популярності пройшов.
Футер (англ. Footer – заголовок) – важливий структурний елемент будь-якого сайту, його часто називають «підвалом». Він розміщується в нижній частині веб-сторінки і є елементом, протилежним хедеру (шапці сайту), який знаходиться нагорі.
Якщо використовувати аналогію з архітектурою, то підвал – це футер, стіни будинку з вікнами і дверима – це область контенту, а дах – хедер.
Шорткод – це спеціальний тег, який можна вставляти в пости, і який замінюється іншим контентом при перегляді цієї публікації на сайті.
Юзабіліті сайту — це термін, який визначає, наскільки зручно користуватися онлайн-ресурсом. Кращий показник того, що юзабіліті блогу, інтернет-магазину або порталу на високому рівні — збільшення часу, який користувачі проводять на сайті, і кількості веб-сторінок, які кожен із них переглядає за один сеанс.