Незважаючи на те, що ця стаття опублікована у нас на сайті, не радимо її читати, так як вчитися на чужих помилках – зайва трата часу. А висока відвідуваність на сайті тільки відволікає, адже в житті є набагато цікавіші речі, ніж обробка замовлень від клієнтів.

Так як же позбутися від усіх цих дзвінків і настирливих клієнтів? У цьому вам допоможуть наступні кілька порад, перевірених не одним колишнім інтернет-комерсантом.

1. Обов’язково поставте на сайт який-небудь інформер. Наприклад, погоди або валют. А бажано – відразу кілька, штук п’ять, наприклад. Відвідувачі неодмінно будуть щиро вам вдячні за таку турботу!

2. Текстова стрічка, що біжить і GIF-анімація – як же їх не вистачає в 21 столітті, в цю епоху нудьги і «вебдванольностей». Пожвавте свій сайт цими шедевральними спецефектами, щоб користувачі заходили на ваш сайт як на свято.

3. До речі, про свята. Які ж це веселощі без музичного супроводу ?! Вбудований в сторінку, зациклений аудіофайл, який запускається в автоматичному режимі – ось саме те, що скрасить сірі будні нудьгуючих користувачів …

4. Люди вже давно розучилися читати і не люблять ці простирадла тексту, особливо на піку розвитку соціальних мереж, коли світом правлять котики і демотиватори. Креатифф рулить, тому принцип картинки побільше, а текст поменше (під три чорти форматування!) – Це те, що обов’язково приведе вас і вашу компанію до успіху!

5. Час – гроші. Тому, витрачати його на розробку унікального дизайну просто непробачно. Навіщо зайвий раз морочитися, якщо  можна знайти сотні шаблонів на будь-який смак?

6. Але якщо вже замовляти, то щось особливе, щоб виділятися з цієї сірої маси – побільше яскравих кольорів, кумедних картинок (в стилі радянських плакатів), і все це, в поєднанні з горизонтальною прокруткою. Відвідуваність вашого сайту неодмінно виросте, адже відвідувачі просто не зможуть втриматися, щоб не розповісти про такий унікальний ресурс своїм друзям.

7. Хто сказав, що на освітньому сайті  не можна вішати комерційну рекламу? Це ж чудова ідея – поділиться своїм трафіком з голодними і тими, що ледь зводять кінці з кінцями рекламодавцями. Ах да, звичайна контекстна реклама в цьому плані абсолютно марна – набагато краще додати красивий спливаючий попандер на півсторінки, а по краях повісити по невеликому симпатичному банеру.

8. Відразу ж відкиньте цю маячню про зручну навігацію, блоки «схожі статті» і т.п. непотрібні заморочки, через які відвідувач, чого доброго, ще заблукає на вашому сайті. Раз прийшов на сторінку – то на ній і сиди.

9. Не можна вірити конкурентам. Навіщо взагалі дивитися на їх недороблені сайти, все одно вони зробили все не так як треба. Ці ледарі тільки і думають як спростити собі життя, але ви то точно не шукаєте легких шляхів!

До речі, всі перераховані вище поради взяті з реального життя, і успішно реалізовані далеко не на одному сайті. І обов’язково зверніть увагу, що слово «найкращим» в заголовку взято в лапки;)

Детальніше: https://www.imagecms.net/blog/iumor/10-vrednyh-sovetov-po-uluchsheniiu-dizaina-i-iuzabiliti