Використовуйте зображення як посилання. Крім звичайного тексту на сторінці в якості лінка можна використовувати будь-яку картинку.

Не ставте багато посилань. Для пошукових систем посилання – це переходи з поточної сторінки на додатковий контент з того питання, який шукали їх відвідувачі. Тому вони розуміють, що далеко не кожен сайт має величезний арсенал сторінок. Тому, чим менше блог і чим менше тексту в поточному документі, тим менше потрібно ставити посилань. Для більшості веб-ресурсів існує негласне правило – число посилань на будь-якій сторінці не більше 100. Дотримуйтеся цього правила.

Анкор посилань повинен бути зрозумілим. У будь-якому тексті одним з важливих моментів є плавність розповіді. Тому, коли ви створюєте чергове своє посилання, обов’язково перевірте читабельність нового анкора. Оцініть плавність ходу всього речення – читач не повинен чесати собі потилицю, намагаючись зрозуміти хід ваших думок. Перехід за посиланням повинен бути продовженням, а не обривом інформації.

Цінуйте терпіння відвідувачів своїх блогів. Якщо документ, на який посилається ваш текст, великий за обсягом (довга стаття, велика картинка, важкий файл для скачування), обов’язково попередьте відвідувача. І йому буде приємна турбота, і ви не втратите читача.

Перевіряйте посилання на зовнішні документи. Перед тим, як посилатися на сторінку чужого сайту, переконайтеся в його благонадійності.

Видаляйте биті посилання. З часом, посилання на різні документи (як на вашому блозі, так і на чужих сайтах) можуть вести в нікуди – сторінки веб-ресурсів можуть бути видалені автором (через непотрібність, в зв’язку зі зміною структури, з переїздом на новий сайт, втрата актуальності тексту цих сторінок і т.д.).

Приділіть особливу увагу анкорам. Текст посилання – це найважливіший елемент з точки зору внутрішньої перелінковки будь-якого сайту. Перерахую найважливіші моменти:

  • створюйте інформативний анкор – не варто зловживати в текстах посилань фразами “тут”, “сюди”, “стаття” і т.д. Для будь-якого посилання важлива корисність і природність. Якщо анкор створити не цікавий і порожній, ніхто з читачів не буде клікати по переходу.
  • пишіть короткий, але точний анкор. Масло масляне добре тоді, коли від часу залежить результат – чим більше хвилин – тим більший результат. Але не для посилань. Ніхто не буде читати анкор довгим в абзац – у читача або терпіння лопне, або він початок тексту переходу забуде і не прийме рішення на перехід;
  • дотримуйтеся стандартів при оформленні анкорів. У більшості випадків люди йдуть за найменшим опором – так влаштований наш мозок, який за всяку ціну береже нашу енергію. Тому звичка в цьому випадку грає позитивну роль, а значить оформлення посилань повинно бути стандартним. Не треба придумувати нові варіанти відображення анкорів, не втрачайте лінію підкреслення під посиланнями, не робіть колір їх тексту таким же, як і букви постів;
    кожен анкор повинен бути унікальним. Не лінуйтеся придумувати кожен раз новий текст посилань.