Створивши електронну пошту, ви відразу можете користуватися нею без додаткових налаштувань. Але подумайте про те, що ціла армія розробників програмного забезпечення працює для того, щоб задовольнити запити найпримхливішого користувача. Тому варто хоча б ознайомитися із деякими можливостями даного сервісу. А раптом вам сподобається якась “фішка” і ви будете часто нею користуватися?

  1. Скасування відправки повідомлення

Кожен з нас хоч раз переживав напад паніки через випадкову відправку повідомлення. А тепер уявіть ваше полегшення, якби ви могли скасувати відправку цього злощасного листа. Gmail підтримує  таку рідкісну функцію.

Для того щоб включити цю опцію, клікніть на значок шестерні в правому верхньому кутку вікна і виберіть пункт «Налаштування». Потім перейдіть у вкладку «Загальні», перейдіть до розділу «Скасувати надсилання» і натисніть «Увімкнути». За бажанням час для скасування відправки можна змінити (5, 10, 20, 30 сек) .

2. Застосування шаблонів листів

Часто ми пишемо велику кількість однотипних листів, схожих один на одного як дві краплі води. Іноді ми беремо в якості основи для нових листів ті, що вже були написані нами раніше іншим людям.

Так чому ж не підготувати кілька шаблонів для такого роду послань, замість того щоб переписувати одне і те ж з разу в раз? Адже замінити пару-трійку слів і зворотів куди простіше, ніж писати заново. Головне – не забути потім перечитати.

Підготуйте і збережіть кілька шаблонних відповідей, якими ви зможете скористатися пізніше при необхідності.

Щоб включити функцію «Стандартні відповіді», ви повинні зайти на вкладку «Розширені» в меню налаштувань.

а потім при написанні листа зберегти шаблон:

.3. Використання функції офлайн-доступу

Ще одна хитрість: як продовжувати роботу з Gmail, не маючи доступу до інтернету.

Можливо, комусь із вас подобається відключатися від оточуючих на якийсь час, щоб повністю присвятити себе творчим завданням. Однак в більшості випадків без папки «Вхідні», куди вам, наприклад, скинули вимоги до роботи, просто не обійтися. Як же бути?

Для всіх подорожей поїздом, випадків з платним або обмеженим доступом до мережі Wi-Fi і інших непередбачених обставин можна використовувати функцію «Офлайн». Вона дозволяє читати, відповідати, шукати і архівувати листи без доступу в інтернет.

3

Це дійсно дуже зручно, так як даний режим дозволяє вам працювати не тільки з поштою, але і з Google Drive і Google Docs.

4. Налаштування папки “Вхідні”

У вас може бути купа додатків для підвищення продуктивності, але якщо ви погано організовані, вони вам не допоможуть. Не поспішайте впадати у відчай, давайте подивимося, що пропонує Google! А він пропонує відмінне рішення для тих, хто кожен день тоне в оберемку нових листів. Налаштуйте папку «Вхідні» так, щоб повідомлення були розбиті по групах і рівню важливості. Потім створіть мітки і позначайте ними листи. Мітки, до речі, можна робити кольоровими – багатьом це подобається і здається зручним.

5. Значок непрочитаних листів

Ще один інструмент  Gmail. Щоб завжди знати, скільки непрочитаних повідомлень знаходиться у вас у вхідних, активуйте опцію «Піктограма непрочитаного повідомлення» у вкладці Розширені.

Після підключення цієї функції система буде відображати на вкладці браузера кількість непрочитаних повідомлень.

6. Зірки Gmail

Як відомо, в Gmail можна позначати зірочками найбільш важливі повідомлення. Але далеко не всі знають, що крім зірок система пропонує широкий вибір позначень для позначки повідомлень.

5

Щоб переглянути всі доступні варіанти – перейдіть в налаштування у вкладку «Загальні». Прокрутіть сторінку до розділу «Зірочки» і виберіть значки, які ви б хотіли використовувати.

7. Цікавий дизайн

Якщо вам набрид стандартний інтерфейс Gmail, встановіть в якості фону будь-яке потрібне вам зображення.

6

Натисніть на шестерінці і виберіть пункт «Теми», потім перейдіть до розділу «Установіть тему». Виберіть один із запропонованих варіантів  після чого встановіть фонове зображення. Це може бути також картинка з Інтернету або фотографія з вашого комп’ютера.

Сподіваємося, ці фішки допоможуть вам використовувати Gmail максимально ефективно.