1. Визначте мету Landing. Ви хочете продавати, отримувати замовлення або збирати контакти.
  2. Вивчіть сайти конкурентів і цільову аудиторію. Якщо клієнтів поки немає, зосередьтеся на аналізі конкурентів.
  3. Напишіть зрозумілий текст. Суть пропозиції помістіть в заголовок і підзаголовок на першому екрані. Будь-які твердження підкріпіть фактами зі світу читача. 
  4. Намалюйте прототип, дотримуючись принципу «один екран – одна думка». Продумайте, де розмістити картинки, відео, кнопки. Визначте, які шматки тексту можна замінити на візуальні матеріали. Не забудьте про футер і шапку. 
  5. Вивчіть можливості конструкторів і зберіть Landing в тому сервісі, який підійде більше інших. Ми для цього використовуємо окрему сторінку сайту і плагін Elementor.  Уникайте візуального шуму і не ліпіть все в одну купу. Використовуйте реальні фотографії і покажіть, яка інформація найважливіша.
  6. Протестуйте Landing перед запуском. Перевірте швидкість завантаження, зрозумілість і коректність відображення на мобільних.

Визначаємо мету 

Перш ніж робити Landing, треба зрозуміти, для чого він вам потрібен. 

Основні цілі Landing:

  • Продати. Найскладніший варіант, який використовується рідко. Клієнт натискає на кнопку і відразу переходить на сторінку з оплатою. Операція закривається без додаткової взаємодії з клієнтом. Підходить для недорогих зрозумілих сервісів, а також платних розсилок.  
  • Прийняти замовлення. Відвідувач залишає заявку на продукт , а далі з ним працюють, щоб схилити на сторону виконання певної дії. 
  • Отримати контакти. Такі Landing ще називають лід-магнітами. Відвідувач безкоштовно отримує якийсь цінний контент в обмін на email і/або телефон. Далі з людиною спілкуються вже за допомогою розсилок, а іноді і дзвінків. 

Від мети залежить зміст Landing. Чим ближче до цілі, тим більше аргументів і подробиць потрібно.

Але не розпиляйтеся, поставте тільки одну мету. Інакше велика ймовірність, що відвідувачі заплутаються і підуть.

ПОРАДА

Якщо ви займаєтеся інтернет-маркетингом і робите перші кроки, робіть Landing для отримання заявок. Так у вас буде більше шансів дотиснути клієнта до покупки, якщо він поки сумнівається. Крім того, в розмові ви зрозумієте, який інформації на сайті не вистачає або які блоки погано працюють.

Збираємо інформацію

Створити Landing не можна зовсім без підготовки. Такий сайт вийде відірваним від реальності і не принесе результату. А вигадувати його буде складніше.

Перш ніж приступити до його розробки , важливо вивчити подібні сайти і цільову аудиторію. 

Вивчаємо сайти колег (конкурентів)

Візьміть кращі ідеї, адаптуйте під себе – і Landing готовий.

Навіщо аналізувати інші приклади:

  • будете представляти, які блоки потрібні на вашому Landing;
  • зможете зрозуміти, як виділитися на тлі інших;
  • підглянете якісь цікаві рішення.

За результатами аналізу запишіть основні блоки, що сподобалось, що не сподобалось, ідеї.

Основні принципи написання тексту для Landing

Пишіть зрозуміло. Люди приходять на Landing за простим і швидким рішенням проблем. Вони не готові по два рази перечитувати текст, щоб вловити суть. Завжди можна знайти більш зрозумілий сайт. 

Зрозумілий текст – це:

  • короткі речення (7-8 слів);
  • прості конструкції (чим менше ком і двокрапок, тим краще);
  • слова, зрозумілі цільовій аудиторії (якщо сумніваєтеся, що слово відомо читачеві, замініть на інше або поясніть);
  • говоримо про дійсність (ніяких «було зроблено» або «ведеться розробка» );
  • підзаголовки для кожного розділу (не забувайте називати блоки інформації, щоб відвідувачеві було легко орієнтувати в тексті).

Малюємо прототип

Прототип – схематичний малюнок Landing. Він показує довжину сайту і те, що у нього всередині: де розташований текст, де форма, а де картинки.

Є спеціальні програми для створення прототипів. Але якщо ви не займаєтеся цим професійно, простіше і швидше намалювати прототип від руки, цього достатньо.

Алгоритм створення прототипу

  1. Почніть з першого блоку. Позначте обкладинку (зображення на першому екрані), заголовок, підзаголовок, форму і кнопку (або тільки кнопку). 
  2. Намалюйте стільки секцій, скільки блоків в тексті, і підпишіть їх справа.
  3. Наповніть змістом кожен блок. Якщо виникнуть труднощі, ще раз перегляньте подібні розділи на чужих зразках.

Прототип легко поміститься на аркуші А4, якщо не робити його широким. 

Основні принципи

Один екран – одна думка. Якщо в тексті кілька ідей, розбийте його на частини і доповніть зображеннями або відео. Коли на одному екрані занадто багато інформації, мозку доводиться напружуватися. А це неприємно.

Фото і відео краще тексту. Навіть самий крутий текст поступається за впливом візуальним матеріалам. Подумайте, які пропозиції або навіть абзаци можна замінити на фотографії або відео і позначте це в прототипі.

Не забудьте про шапку і футер. Це обов’язкові елементи Landing. У шапці зазвичай розміщують логотип і меню для зручності навігації по сайту, а в футері – контакти, кнопки соцмереж і посилання на інші проєкти. 

Додайте кнопки заклику до дії. Кнопка зазвичай присутня на першому і останньому блоках Landing. Якщо сайт довгий, варто додати ще кілька кнопок: по одній на 2-3 блоки. Що стосується тексту на кнопках, спробуйте різні формулювання. Головне, щоб вони відповідали одній вибраній меті.

Тестуємо

Готовий Landing тестують перед запуском. Перш за все перевіряють:

Швидкість завантаження. За дослідженнями Gomez , типовий відвідувач очікує, що сторінка завантажиться за 2 секунди або швидше (у 2006 році люди були терплячі і чекали 4 секунди). Через три секунди 40% людей закриють сайт і підуть далі.

Відображення на мобільних . Кожен третій покупець робить замовлення за допомогою смартфона. Тому важливо, щоб Landing було зручно переглядати і на мобільних пристроях. Перевірити це можна за допомогою власного телефону.

Зрозумілість. Люди по-різному сприймають інформацію. Тому обов’язково покажіть Landing своїм знайомим. Краще пошукати тих, хто відноситься до цільової аудиторії.